کلبه عشق

بروید با هم بسازید....

کلبه عشق

بروید با هم بسازید....

کلبه عشق

وقتی که تو هستی و کنارم نَفَسَت هست...

آخرین مطالب

عاشقانه ای برای تو....

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۶ ق.ظ

-{--@ به نام خدایی که آفرید مرا و برای خوشبختی من، تو را... @--}-

همسر عزیزتر از جانم!

از اینکه همواره در تمام لحظات تلخ و شیرین و سخت و آسان زندگی، صبورانه همراهی ام میکنی ممنونم...

تو ... ، هم نعمت خدایی و هم رحمتش برای من!



هنوز که هنوز است نمیدانم کدامین عمل صالح من، یا کدامین دعای خیر پشت سرم، تو را به من هدیه کرده است!

تو... یار مهربان خاطرات شیرین من، مرهمی بودی که خداوند در تلخ ترین روزهای زندگی ام، قلب شکسته ام را با حضورش التیام بخشید.



چند صباحی که در ماه های گذشته از هم دور افتاده بودیم به قدری تلخ و جانکاه گذشت که گویا سال ها از یار و دلبر عزیزم به دور بوده ام، چه سخت است جدایی از تو برای قلب بی قرار من...

و اکنون که در شهری دور از خانواده و آشنایان زندگی مان را از سر گرفته ایم، حضورت بیش از پیش آرام بخش وجودم است...



همسفر بهشتی من!

مرا ببخش برای تمام کوتاهی هایم در این دو سال زندگی مشترک و چهارماه دوران عقدمان!

مرد رویاهای من!

تو همان هستی که منتظرش بودم اما آنچه تو میخواستی نمیدانم که آیا در من هست؟!



سالگرد ازدواجمان تبریک!

می گویند برای آنان که دوستشان دارید آرزوی شهادت کنید... و من امروز در آغاز ورود به سومین سال زندگی مشترک زیبایمان برایت بهترین آرزو را دارم... آرزوی شهادتت در راه حق!

خداوند پناهت باشد و امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، یاورت!


سربلند و موفق باشی عزیزم... *:



۹۴/۰۶/۲۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
فاطمه چ م ر ا ن

نظرات  (۱)

۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۰ پاک باخته
مبارکتون باشه
چشم بد ازتون دور باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">